Nog 2 dagen - Reisverslag uit 's-Gravenhage, Nederland van Sem Raad - WaarBenJij.nu Nog 2 dagen - Reisverslag uit 's-Gravenhage, Nederland van Sem Raad - WaarBenJij.nu

Nog 2 dagen

Door: Sem de Raad

Blijf op de hoogte en volg Sem

24 Januari 2013 | Nederland, 's-Gravenhage

Jaja, nog 2 dagen en dan spring ik het vliegtuig in richting het Azie.

Eerst zal ik in grove lijnen mijn reisroute uitleggen.
Ik zal mijn reis starten in Bangkok, waar ik naar een paar dagen verblijf
zal vertrekken naar Chiang Rai. Vanaf daar de grens over met Laos.
Na +- 3 weken Laos door naar Cambodja. Ook hier weer +- 3 weken blijven om vervolgens in het zuiden van Vietnam aan te komen. Hier zal Evy mij komen vergezellen en reizen we samen richting het Noorden.

Vanaf Hanoi vliegen we vervolgens naar Kuala Lumpur (Maleisie). Hier zal ik de laatste 3 weken rondreizen en dan zit het er alweer op. Klinkt zelfs nogal kort als ik het zo schrijf, maar 3 maanden in natuurlijk best lang.

Via deze blog zal ik jullie proberen te informeren over de dingen
die ik tijdens mijn reis mee ga maken.

Voor nu nog even de laatste dingen inpakken en stressen
of ik niets vergeten ben.

Groetjes Sem

  • 25 Januari 2013 - 14:34

    Andrea:

    He Sem,

    hee veel plezier op reis en geniet heel ergvan alle mooie dingen.
    Liefs van ons ui Canada

  • 25 Januari 2013 - 20:37

    Manon:

    Een heel goede reis neef! Geniet ervan!

Tags: bijna

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Sem

Actief sinds 13 Jan. 2013
Verslag gelezen: 276
Totaal aantal bezoekers 5422

Voorgaande reizen:

26 Januari 2013 - 24 April 2013

Backpacken in Azie

Landen bezocht: